درست ۳۰ روز پیش اومدم خبر بارداریم رو دادم و کلی تبریک از طرف دوستان دریافت نکردم : ))))مهم نیست.حالم تو این یک ماه افتضاح بوده و ویار شدید داشتم.طوری که با سرم و امپول سر پام.کلی هم وزنم کم شده و حال روحیم بهم ریخته.امروز هفته دهم تموم شد و از فردا وارد هفته ۱۱ بارداریم میشم.تاحالاش که جز برای خودم مشکلی از جانب نی نی نازم پیش نیومده.ان شاالله صحیح و سالم باشه.صحیح و سالم دنیا بیاد و با داداشش امیرعلی عمر طولانی و با عزت داشته باشن.داشتم به وبلاگ دوستان سر میزدم.صد حیف که دیگه کسی اکتیو نیست.دلم برای خیلیا تنگ شده.از کسایی که وبلاگمو میخونن خواهش میکنم برای سلامتی خودم و بچه م یه صل من و خاطراتم......
ما را در سایت من و خاطراتم... دنبال میکنید
برچسب: هفته, نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 12:59